رئیس بسیج رسانه استان البرز گفت: اعضای بسیج رسانه البرز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی این استان از کادر درمان قدردانی کردند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که کادر درمان کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا افتخار آفریدند، گفت: روزگذشته اعضای بسیج رسانه، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان البرز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان، از زحمات کادر درمان البرز و در رأس آنان دکتر حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اهدای گل تقدیر و تشکر کردند.

او افزود: این اقدام اصحاب رسانه البرز که همواره مشغول پوشش اخبار کرونایی و ایجاد آگاهی در زمینه سلامت و پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس، قطعا باعث دلگرمی کادر درمان و جامعه پزشکی البرز برای مقابله با کرونا است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان این که مقام معظم رهبری کار درمان کشور را مدافعان سلامت خواندند، گفت: تلاش ‌های پزشکان، پرستاران، نیروهای خدمات و کلیه زحمت کشان دانشگاه علوم پزشکی البرز به ویژه دکتر حسین کریم، باعث شد تا کمترین آسیب از نظر ابتلا به ویروس کرونا و مرگ در اثر آن به استان البرز وارد شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.