مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۹- ۹۸ دانشگاه پیام نور تا پایان امروز، ۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه پیام نور برای آن دسته از دانشجویانی که نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۹-۹۸ اقدام نکرده اند، دسترسی پردازش ثبت نام اصلی آن‌ها در سیستم گلستان  را امکان پذیر کرد و این مهلت تا امروز ۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود.

انتخاب واحد با پرداخت  یک سوم شهریه

با توجه به تمهیدات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور و به منظور مساعدت با دانشجویانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام و انتخاب واحد نشده اند، امکان ثبت نام تا امروز جمعه پنچم اردیبهشت فراهم شد و دانشجویان می‌توانند تنها با پرداخت یک سوم شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: از ابلاغ شیوه برگزاری امتحانات به صورت مجازی تا زمان بازگشایی دانشگاه‌ها


دانشجویان برای ثبت نام به سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

دانشجویانی که پیش از این ثبت نام و انتخاب واحد کرده اند، امکان حذف یا اضافه مجدد دروس را نخواهند داشت. آن دسته از دانشجویانی که با مشکل آموزشی مواجه هستند برای رفع مشکل خود را باید از طریق کارشناس آموزش و یا کاربر ارشد پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
تورو به هرچی میپرستید نذارید ۲۰ درصد کنکور حذف شه اگرم میخواد حذف شه برای قدیم سرجاش باشه توروقران شما خبر بدین، بخدا بسمونه اینهمه استرس واالله درست نیست دوماه مونده تا کنکور بیان بگن حذف شده یکی مثل ما پشت کنکوریا برای اون مباحث که خیلی راحت و نمره بیاره وقت گذاشته و الان باید چیکار کنه؟ اگه اون برا جدید حذف بشه چون سوالات قدیم و جدید مشترک برای ما قدیمام حذف میشه اینجوری راحت خیلیامون نابود میشیم چون الان وقت رسیدن به تسلط رو فصلای سخت اول که هر کدوم یکماه زمان میبره نیست، تورو جون خونوادت اینو یا ثبت کن یا جون عزیزات پیگرش باش بخدا مام جز اینجا جایی نداریم، حداقل بگن این هیچ مشکلی در سوالات نظام قدیم نداره و اونا بودجه بندیشون سر جاشه، خواهش میکنم ازت پیگیر باش این خواسته همه نظام قدیماس
Iran (Islamic Republic of)
*
۰۸:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
دانشگاه پیام نور یک حقه باز است....
آخرین اخبار