باد شدید در راه است/ ورود سامانه بارشی جدید در آسمان یزد از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان یزد گفت: برای آسمان یزد افزایش ابر، رعد و برق و بارش پراکنده، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

سید عباس میر حسینی کارشناس سازمان هواشناسی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: وضعیت جوی آسمان استان برای امروز و فردا به سبب تقویت پر ارتفاع، جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می‌ شود.

او افزود: برای بعد از ظهر یکشنبه تا صبح دوشنبه با گذر سریع سامانه بارشی از استان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده، وزش باد شدید و در مناطق مستعد توام با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

میرحسینی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه‌های نصر آباد، دهشیر، بیدا خوید، ده بالا، طزرجان و سخوید بیشترین بارندگی گزارش شده است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اردکان و میبد با پیشینه دمای ۳۱ درجه سانتی گراد گرمترین و خنک‌ترین نصرآباد و گاریز با کمینه دمای هشت درجه سانتی گراد نقاط استان به ثبت رسیده است.

کارشناس سازمان هواشناسی استان یزد ادامه داد: نوسانات دمایی استان در ۲۴ ساعت گذشته برای شهر یزد با پیشینه ۲۸ و کمینه ۱۶ درجه سانتی گراد بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.