استاندار اردبیل در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد بر رونق صادرات با ایجاد جهش در صنایع تبدیلی در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، بهنام جو استاندار اردبیل، در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد، سال۹۹ را سال جهش تولید و جهش صنایع تبدیلی در استان دانست و گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی صادرات استان به داخل و خارج کشور رونق قابل توجهی خواهد داشت.

بهنام جو با تاکید بر اینکه برای رونق تولید باید زیرساخت‌های اساسی ایجاد شود، افزود: توسعه راه‌های اصلی، ایجاد شهرک صنعتی مشترک و راه انداری بار انداز ریلی در شمال استان، به توسعه و رونق کشاورزی کمک می‌کند.

او بیان کرد: سرمایه گذاران در منطقه نعمت بزرگی برای استان هستند و مشکلات و موانع آن‌ها باید در اسرع وقت با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی با محوریت فرمانداران مرتفع شود.

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران به منظور رونق تولید و توسعه اقتصادی وارد منطقه می‌شوند و ما باید از این افراد حمایت کنیم تا در کاهش بیکاری منطقه گام اساسی برداشته شود.

او تصریح کرد: احیا و راه اندازی واحد‌های راکد در سال جهش تولید تصمیمات خوبی گرفته شده و با هماهنگی بانک ملی، نساجی سبلان اولین واحد راکد به سرمایه گذار بومی واگذار شد تا ۱۰۰۰ نفر در این واحد صاحب شغل شوند.

بهنام جو ادامه داد: واحد‌هایی که بانک‌های استان تملک کرده اند ظرف ۶ ماه آینده در صورت قابلیت احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اکثر واحد‌های راکد خط تولید دارند گفت: واگذاری این واحد‌ها بصورت اقساطی است و سرمایه گذار باید بعد از تعمیر و ترمیم و جذب نیروی انسانی در استان اقدام به تولید کنند و تسهیلات سرمایه در گردش نیز با همکاری بانک‌های عامل تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.