منتخب مردم خرمشهر در مجلس یازدهم گفت: مشکل واریز بیمه کارگران و کارمندان آب و فاضلاب روستایی خرمشهر بعد از ۱۸ ماه بلاتکلیفی، رفع و بیمه انها واریز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،منتخب مردم خرمشهر در مجلس یازدهم صبح امروز گفت: متاسفانه کارگران و کارمندان آب و فاضلاب روستایی خرمشهر ١٨ ماه است حق بیمه آنها پرداخت نشده و علاوه بر این بیش از ۵ ماه است که این نیروها حقوق دریافت نکرده اند که واقعا جای تأسف دارد.

او افزود: با اطلاع از این موضوع با وجود آنکه هنوز بعنوان منتخب مردم هستیم و تا آغاز فعالیت مجلس یازدهم زمان باقی مانده است اما این موضوع مانع از پیگیری جدی این مشکل نشد و در تماس مکرر با معاون وزیر نیرو این موضوع پیگیری شد.

منتخب مردم خرمشهر در مجلس یازدهم گفت: خوشبختانه با پیگیری های که از  جانباز معاون وزیر نیرو انجام شد مشکل واریز بیمه کارگران و کارمندان آب و فاضلاب روستایی خرمشهر بعد از ۱۸ ماه بلاتکلیفی، رفع و بیمه انها واریز شد و حقوق آنان نیز در شرف پرداخت کامل قرار گرفت و طی این هفته واریز خواهد شد.

سیدلفته احمدنژاد تصریح کرد: ما در زمینه استیفای حقوق مردم این شهر هیچ مسامحه ای نخواهیم کرد و تمام توان و ظرفیت ها را برای دفاع از حقوق مردم شریف خرمشهر به کار خواهیم گرفت.

اوخاطرنشان کرد: در این مدت با وجود عدم آغاز به کار مجلس یازدهم پیگیری ها و اقداماتی را انجام داده این که بزودی برای آگاهی مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.