رئیس بهزیستی شهرستان همدان گفت: با حمایت نیکوکاران مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال کمک نقد و بسته‌های حمایتی در زمان شیوع کرونا به مدد جویان توزیع شد.

حمایت نیکوکاران همدانی به خانواده‌های نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس بهزیستی شهرستان همدان رضا افشاری افزود: در دوران شیوع کرونا حمایت‌های خاص و ویژه‌ای با کمک ارگان‌های دولتی و غیر دولتی و نیکوکاران همدان برای مراکز و مددجویان در نظر گرفتیم که بخشی از آن‌ها اجرایی شد.

او ادامه داد: در فروردین ماه مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب هر یک از کمپ‌های ترک اعتیاد جهت خرید لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده واریز شده است، اگرچه با ترخیص معتادانی که بهبود یافته بودند، پذیرش بیمار جدید ندارند.

افشاری با بیان اینکه در دو مرحله، مرحله اول مبلغی با سرانه ۳۰۰ هزار ریال و مرحله دوم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز بابت هر نفر مددجوی مقیم در مراکز موجود شبانه روزی امور اجتماعی و توانبخشی برای خرید وسایل بهداشتی و همچنین پرداخت ۲۵۰ هزار تومان کمک هزینه جهت تهیه مواد ضدعفونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی همدان پرداخت شد.

او بیان کرد: به زودی در سقف نفری ۵ میلیون ریال نیز به بیش از ۷۴۷ فرد دارای معلولیت شدید و ۹۵ زن سرپرست خانوار تحت پوشش و پشت نوبت حمایت طی روز‌های اخیر به عنوان کمک معیشت پرداخت می‌شود.

رئیس بهزیستی شهرستان همدان با بیان اینکه ۲۸ مالک نیکوکار همدان، اجاره‌ی مهد‌های کودک را بخاطر شیوع کرونا تعطیل هستند، بخشیده اند، اظهار داشت: تاکنون مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از اجاره‌ها در پویش همدلی با پیگیری‌های بهزیستی و کانون توسعه امور مهد‌های کودک بخشوده شده است.

افشاری گفت: شهروندان همدانی و نیکوکاران کشور را دعوت کرد از طریق تماس با شماره ۰۸۱۳۸۲۴۳۶۱۱ و. حوزه مشارکت‌های مردمی، با اهدای کمک‌های مالی یا فعالیت‌های داوطلبانه، بهزیستی را در توسعه خدمات به نیازمند‌ترین افراد دارای معلولیت یا آسیب دیدگان اجتماعی یاری برسانند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.