۴۱ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی از ابتدای امسال تاکنون از واحد‌های صنفی مازندران صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به ایام تعطیلات نوروز، این سازمان مبادرت به اجرای طرح ویژه نظارتی در سراسر استان کرده است،گفت:۴۱ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی از ابتدای امسال تاکنون از واحد‌های صنفی مازندران صورت گرفته است.
 
او با اشاره اینکه هم اکنون نیز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر استان در حال اجرا است از تشکیل یکهزار و ۲۹۹ پرونده طی این مدت خبر داد و افزود: ۲ هزار و ۲۸۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی از ابتدای امسال در مازندران پلمپ شده است.

قوانلو گفت: به جهت تامین نیاز کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان، هماهنگی‌های بسیار خوبی صورت گرفته شده و اقلامی همچون برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ منجمد، روغن و خرما به استان اختصاص یافته که میزان آن قابل توجه است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده هیچگونه کمبودی در تامین اقلام اساسی خانوار‌ها وجود ندارد و ذخایر انبار‌های استان در بهترین شرایط موجود قرار دارد.

او از شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.