سومین همایش ادبی العبد به‌صورت مجازی در شهرستان فومن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یوسف نیک انجام ،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  فومن از انتشار فراخوان سومین همایش ادبی العبد به‌صورت مجازی در این شهرستان خبر داد.

او افزود: به‎مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالگرد مرجع عالی‎قدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی، همایش ادبی العبد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  فومن گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا آثار ادبی ارسالی این همایش به صورت مجازی بوده و علاقه‎مندان می‌توانند اشعار و دل‎نوشته‌های خود را در خصوص آیت الله بهجت فومنی در برگه A۴ در قالب word و با قلم B nazanin اندازه ۱۴ تا پایان اردیبهشت ماه به دبیرخانه این همایش به نشانی fuman@farhang.gov.ir ارسال کنند.

نیک انجام افزود: آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند یا آثار غیر مرتبط به بخش داوری راه پیدا نخواهد کرد و این آثار از سوی داوران حوزه ادبی داوری شده و به ۳ اثر برتر جوایز ارزنده‎ای اهدا خواهد شد.

او تصریح کرد: از برگزیدگان این همایش پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.