رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از افزایش ۱۱ نفر دیگر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، با بیان اینکه ۲۵۵ نفر تا امروز در شهرهای تحت پوشش این دانشکده به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد جدید مثبت قطعی در حوزه این دانشکده به ثبت رسیده که ۳ مورد از این بیماری در آبادان و ۸ مورد نیز در خرمشهر رخ داده است.

او با بیان اینکه تا کنون ، در آبادان ۹۷ ،خرمشهر ۱۳۰ و شادگان ۲۸ مبتلا به ویروس کرونا مبتلا شده اند افزود: در روز گذشته مورد جدید از فوت در این منطقه وجود نداشته و آمار قربانیان، همان ۲۰ نفر است که به تفکیک ، پنج نفر در آبادان، ۱۳ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: خوشبختانه از ۲۵۵ نفر، ۲۰۲ نفر که مبتلای قطعی بوده‌اند، با حال عمومی خوب درمان و از بیمارستان ترخیص شدند.

سلمان زاده  یادآور شد: ویروس کماکان در جامعه وجود دارد و‌ باید فاصله مطمئن رعایت شود و بهترین توصیه در منزل ماندن است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.