ملی پوش واترپلو:

تعویق المپیک به نفع واترپلو است/ لیگ قطعا برگزار خواهد شد

امیر حسین رهبر گفت: به تعویق افتادن رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ به نفع واترپلو است چرا که می‌توانیم به حضور در المپیک فکر کنیم.

امیر حین رهبر ملی پوش واترپلو در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تعویق افتادن المپیک به شدت به نفع تیم ملی واترپلو شد چرا که باعث می‌شود یک سال بیشتر برای هدفمان تلاش کنیم. در طول این یک سال می‌توان اردو‌های تدارکاتی خوبی با سایر کشور‌ها برگزار کرد. تعویق المپیک شانس ایران، قزاقستان و ژاپن را یکسان کرده است و می‌توانیم به حضور در المپیک فکر کنیم.

او گفت: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو وسایل بدنسازی که می‌خواستیم را در اختیار ما گذاشته است و بازیکنان هر کدام در خانه خود تمریناتشان را دنبال می‌کنند. ملی پوشان واترپلو تلاش می‌کنند تا آمادگی خود را حفظ کنند.  

او درباره بازگشایی استخر ها عنوان کرد: تا جایی که اطلاع دارم استخر‌ها آخرین مکان ورزشی است که بازگشایی می‌شود، اما هنوز درباره بازگشایی استخر‌ها با ما صحبتی نشده است. برخی تمرینات ما خاص است و باید در آب انجام دهیم، اما از روی اجبار آن‌ها را به صورت شبیه سازی انجام می دهیم.

رهبر درباره برگزاری لیگ اظهار کرد: متاسفانه لیگ واترپلو با شیوع ویروس کرونا همراه شد. از رقابت های لیگ فقط رقابت های  فینال و نیمه نهایی لیگ باقی ماند. تا جایی که اطلاع دارم لیگ ما ادامه پیدا خواهد کرد چرا که فقط ۳ مسابقه باقی مانده است


بیشتر بخوانید: قزاق‌ها از تیم ملی واترپلو ایران می‌ترسند/ شانس حضور در المپیک را داریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار