رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: دستیابی به یک مدل مدیریتی در تفکر نگرش و عمل به منظور پیگیری امور سازمان است.

 

 

دستیابی به یک مدل مدیریتی در تفکر و نگرش به عمل استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه ارزشمندترین دستاورد سازمانی، دستیابی به یک مدل مدیریتی در تفکر، نگرش و عمل به منظور پیگیری امور سازمان بوده،گفت: این سازمان تنها دستگاه دولتی ادامه دهنده مسیر تعالی است.

او، در نشست تیم رهبری سازمان جهاد کشاورزی، استان فارس را به عنوان مهمترین تیم این سارمان دانست و بیان کرد: مدل تعالی به عنوان یک تسهیل کننده مدیریت، ابزار مدیریتی در اختیار متخصصان مختلف امور کشاورزی قرار می‌گیرد و تفکر مبتنی بر مدل از دستاورد‌های اساسی آن است.

قاسمی با تاکید بر اینکه جلب رضایت ذی نفعان از جمله نکات کلیدی مدل تعالی است، تصریح کرد: در این راستا باید تعامل و روش‌های ارتباطی خود را با کشاورزان بهبود ببخشیم که از این رو تشکیل باشگاه کشاورزان پیشرو در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به استقرار و پیاده سازی مدل EFQM از سال ۹۶ در این سازمان، ادامه داد: تاکنون این سازمان موفق به دریافت جایزه‌ تعالی دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره در سطح تقدیرنامه شده و هدف گذاری سال جدید در مسیر تعالی دستیابی به تندیس بلورین است.

او، با تاکید بر تسریع مدل تعالی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها افزود: کتابچه استراتژی نیز به تفکیک هر شهرستان تدوین شده است.

قاسمی اضافه کرد: تیم رهبری از جمله تیم‌های مرتبط به مدل تعالی است که به منظور توسعه و توانمند سازی مهارت‌های مدیریتی مدیران سازمان در مسیر تعالی و نهادینه کردن چرخه بهبود مستمر در عملکرد سطوح مختلف سازمان ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: اعضای تیم رهبری شامل مدیران سازمان در همه رده ها‌ی مدیریتی و مبتنی بر معیار رهبری مدل تعالی سازمانی است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار