فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۳۳ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : بیشتر سرقت‌های کشف شده خودرو، قطعات و محتویات خودرو، اماکن خصوصی و کابل‌های مخابراتی و سیم برق بوده است.

او گفت : در همین راستا ۲۲ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در کرمانشاه کشف شد

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه از وجود یک انبار قاچاق کالا در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این بازرسی، هزار و ۲۱۲ عدد ماسک و دستکش، حدود ۱۳۵۰ لیتر مواد ضدعفونی، ۲۷۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۰ دستگاه تصفیه آب و ۶ دستگاه موتور برقی آب کشف شد.

سردار جاویدان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان حدود ۲ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شده اند.

سردار جاویدان با اشاره به رشد ۳۵ درصد کشفیات قاچاق طی سال ۹۸ نسبت به سال ماقبل آن، گفت: مبارزه با پدیده قاچاق جزو مهمترین اولویت‌های پلیس در سال جاری به شمار می‌رود

دستگیری ۳ شرور در سرپل ذهاب

 فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگیری ۳ شرور تحت تعقیب در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

منوچهر رضایی افزود: پس از شناسایی سه مجرم تحت تعقیب در حوزه استحفاظی سرپل ذهاب، دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی پس از شناسایی خودروی افراد تحت تعقیب پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن و دستگیری هر سه مجرم شدند.

 رضایی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در هرسین

 فرمانده انتظامی هرسین از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۵۴ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

همت علی شکری افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی هرسین مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادمه داد: در همین راستا ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

 شکری ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۵۴ کیلوگرم تریاک از داخل یک خودروی متعلق به قاچاقچیان کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان هرسین گفت: در این عملیات، علاوه بر دستگیری سرکرده باند، ۳ عضو دیگر آن نیز دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

او از شهروندان خواست هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق شماره ۴۵۱۲۳۴۶۰ پلیس هرسین در میان بگذارند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.