فرمانده سپاه ناحیه لارستان از توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان پس از تشکیل قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ امیر جاهدی با بیان اینکه از ابتدای شروع رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون ۴ هزار و ۸۲۹ بسته اقلام غذایی تهیه و در سطح شهر‌ها و روستا‌های لارستان توسط جهادگران بسیجی توزیع‌شده است، گفت: برای تهیه این بسته‌های معیشتی ۸۶۸ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان هزینه صرف شده است.

او با برشمردن آمار تفکیکی بخش‌های مختلف از توابع شهرستان لارستان درزمینهٔ تعداد بسته‌ها و هزینه انجام‌شده، افزود: تاکنون تعداد یک هزار و ۱۴۰ بسته با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توزیع‌شده است.

سرهنگ جاهدی به تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش جویم ۹۲۵ بسته به ارزش ۱۴۱ میلیون تومان، در بخش بنارویه ۸۰۰ بسته به ارزش ۷۰ میلیون تومان، در بخش مرکزی ۲۶۴ بسته به ارزش ۵۰ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و در بخش صحرای باغ ۲۰۰ بسته به ارزش ۳۰ میلیون تومان توزیع‌شده است.

پیش از اجرای طرح ملی رزمایش مومنانه نیز تعداد ۸ هزار بسته معیشتی حاوی برنج، رب گوجه، گوشت مرغ وگوشت قرمز، کنسرویجات، حبوبات، روغن و ... بین اقشارآسیب پذیر لارستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار