فرمانده ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه از پرداخت اجاره ۴۹۲ میلیون تومان خبر داد و گفت: بخشش ۱۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اجاره پیگیری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار موسی زارعی ضمن تشریح فعالیت‌های ناحیه ثارالله شیراز در رزمایش کمک مؤمنانه با اشاره به توزیع پنجاه هزار بسته از ابتدای ورود کرونا به کشور و شیراز اظهار داشت: تلاش جهادی و آماده سازی ده هزار بسته پس از فرمان رهبری و آغاز رزمایش کمک مؤمنانه انجام شده است.

فرمانده ناحیه ثارالله شیراز از پرداخت اجاره ۴۹۲ میلیون تومان خبر داد و گفت: بخشش ۱۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اجاره پیگیری شده است.

سرهنگ زارعی با اشاره به جمع آوری مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و توزیع هدفمند و اولویت دار در بین اقشار مستضعف و نیازمند، اضافه کرد: یکصد و پنجاه هزار عدد ماسک و دویست و پنجاه هزار جفت دستکش و پانصد گان پزشکی تهیه و توزیع شد.

او با اشاره به شناسایی ۲۸۰۰ خانوار در محدوده استحفاظی ناحیه ثارالله (ع) و کمک مومنانه به این خانوار‌ها، افزود: ناحیه ثارالله (ع) ورای کمک‌های انجام شده از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه خود، اقدام به تهیه و ارسال ۱۰۰۰ بسته معیشتی کالایی در رزمایش کمک مومنانه به خانوار‌های شناسایی شده نموده و در نوبت‌های بعدی نیز این کمک‌ها را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار