مشاور حقوقی باشگاه تراکتور گفت: زنوزی مصاحبه اش شفاف و  به صورت کتبی موجود است و اسم خطیر را نیاورد.

بیات: زنوزی اسم خطیر را در مصاحبه اش نیاوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیات مشاور حقوقی باشگاه تراکتور  درباره اظهارات خطیر معاون سابق استقلال بیان کرد: من از صحبت‌های خطیر تعجب می‌کنم و شاید او  مصاحبه زنوزی را به طور کامل نخوانده یا اشتباه به استحضارش رساندند. زنوزی مصاحبه اش شفاف و  به صورت کتبی موجود است و اسم خطیر را نیاورد. زنوزی اسم وکیل سوئیسی را آورد و خبرنگار پرسید که چه کسی این وکیل را معرفی کرده است و سپس اسم خطیر آورده شد.  

او ادامه داد: اصلا بحث درباره خطیر نبود و من تعجب می‌کنم که خطیر بین منافع کشورمان و منافع افراد خارجی‌ها  به یک وکیل سوئیسی دل بسته که پرونده اش مشخص است. خطیر ارتباطاتی با وکیل سوئیسی داشت و  همین وکیل با وجود شکست در چندین پرونده که هر کدام از آن‌ها اتهاماتش اثبات شده است، مسئولان فدراسیون فوتبال پرونده ۶ میلیونی ویلموتس هم به او دادند. خطیر همچنان از این وکیل سوئیسی دارد حمایت می‌کند.  

بیات درباره اظهارات زنوزی که وکیل سوئیسی از طرف خطیر به او معرفی شده است، گفت: بله به طور دقیق صحبت‌های مرا مطرح کردید. خطیر در برنامه رادیویی اعلام کرده که از زنوزی به خاطر اتهام به تبانی شکایت می‌کند و اصلا زنوزی درباره خطیر صحبت نکرده است و درباره وکیل سوئیسی حرف زده است. به طور حتم تبانی‌های وکیل سوئیسی در پرونده‌ها  اثبات  می‌شود و زنوزی همه مدارک را دارد و  از طریق  دادگاه سوئیس هم  اقدام کردیم. خطیر دوست دارد کار رسانه‌ای کند و جلوی چشم باشد، اصلا نام خطیر مطرح نشد و فقط او معرف بود. ما اتهامی به خطیر نزدیم و او از صبح تاکنون بازی خیمه شب بازی راه انداخته است. خطیر به اندازه کافی در رسانه‌ها حضور داشته است ، او کسی است که با آن وضعیت شفر را از استقلال اخراج کرد و باید ۷۰۰ هزار دلار به شفر بدهند.


بیشتر بخوانید: خطیر: شانه خالی کردن نسبت به مشکلات مدیریتی، اوج بی شرمی زنوزی است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار