سرپرست مركز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امیرالمؤمنین(ع) شیراز با اشاره به فعالیت‌های این مركز در شرایط كنونی، از انجام پانسمان بدون درد در سوختگی برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد علی حقوقی، سرپرست مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در این مرکز درمانی و با توجه به چالش‌های سوختگی در بحران شیوع کروناویروس ارائه کرد.

او در این راستا از انجام پانسمان بدون درد در سوختگی برای بیماران مبتلا به کروناویروس در مركز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امیرالمؤمنین(ع) شیراز خبر داد.

محمدمهدی مرزوقی، سرپرست مدیریت بیمارستان سوانح سوختگی حضرت امیرالمومنین(ع) و فاطمه سادات ابطحی، مدیر خدمات پرستاری این مرکز درمانی نیز در این نشست، خواستار تأمین نیروی انسانی و اختصاص میزان بستری اقلام و وسایل حفاظتی ویژه کادر درمانی و کارکنان بیمارستان سوختگی شدند.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست بر تأمین وسایل حفاظت فردی برای کارکنان درگیر با کروناویروس به ویژه در بیمارستان سوانح سوختگی، تأکید کرد و از مسئولان دانشگاه خواست تا با توجه به اعزام تیم کنترل عفونت و پرستاری به این مرکز درمانی، بازدید با هدف بررسی و رفع کمبودهای این مرکز درمانی انجام شود.

او با اعلام حمایت از کارکنان بیمارستان سوختگی به ویژه در زمان اپیدمی کروناویروس، بر تلاش برای حفظ سلامت کارکنان به‌عنوان اولویت مسئولان دانشگاه تاکید کرد.

بررسی عملکرد تیم واکنش سریع، بررسی اقدامات مراکز درمانی در خدمت رسانی به مبتلایان، بررسی آمار مبتلایان، افراد بستری و بهبودیافتگان، پیگیری گزارش وضعیت پایش موارد مثبت از سوی معاونت بهداشت و اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و بررسی عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در استان، دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار