مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی خودروی سواری ۳ سرنشین را به کام مرگ کشاند

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت گفت: ساعت ۲۰:۴۴ شب گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید و محبوس شدن سرنشینان آن به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

او افزود: ۸ تن از آتش‌نشانان و افسران ارشد به همراه ۲ دستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در بلوار شهید افتخاری خیابان شهید خرسندی اعزام شدند.

معاون عملیات آتش نشانی رشت اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه غرقاب شدن خودروی پراید در کانال آب و محبوس شدن سرنشینان، موجب فوت ۲ جوان حدودا ۳۵ ساله و یک پسر نوجوان شد.

مومنی با تاکید بر اینکه تلاش برای خارج کردن خودرو توسط آتش نشانان انجام شد، گفت: هر ۳ سرنشین با توجه به وضعیت رخ داده شده تحویل عوامل اورژانس شدند.

او علت حادثه را توسط کارشناسان در دست بررسی دانست و تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تکمیل عملیات جستجوی و نجات به آشیانه بازگشتند.

سارق قطعات خودرو در رضوانشهر دستگیر شد

سرگرد امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از دستگیری سارق قطعات خودرو با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پلیس با تعقیب سرنخ‌ها و اقدامات شبانه روزی، هویت متهم این پرونده‌ها را شناسایی کرد، افزود: متهم هنگامی که در حال تردد در شهرک چوکا بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

سرگرد وهاب زاده با اشاره به اینکه متهم ۳۰ ساله به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۳۵ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان در رشت کشف شد

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۳ کیلوگرم هروئین، دو کیلوگرم شیشه و ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان رشت کشف شد.

او افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروی سمند متهم را در شهر رشت شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ احمدپور گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳ کیلوگرم هروئین و ۲ کیلوگرم شیشه کشف و متهم ۳۷ ساله دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه در عملیاتی دیگر در شهرستان رشت از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: ۲ متهم ۱۸ و ۲۴ ساله در این رابطه دستگیر شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.