مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران گفت: تکریم و مراقبت از مددجویان یکی از وظایف مهم کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن قاسمی طالشی مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تکریم و مراقبت از مددجویان یکی از وظایف مهم کمیته امداد است، گفت: از طریق نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان، مشکلات ۹۸۳ مددجوی تحت حمایت در تمامی بخش‌ها مانند خودکفایی، عمرانی درپارسال پیگیری شد.

او با اشاره به اینکه به منظور تحقق این برنامه در برخی مواقع با مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد شکایات آن‌ها رسیدگی می‌شود، افزود:کارشناسان واحد نظارت نیز با حضور در ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها به صورت دوره‌ای در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و مشکلات آن‌ها را بررسی می‌کنند.

قاسمی طالشی با بیان اینکه علاوه بر این برنامه‌ها و اقدامات، میز رسیدگی به شکایت نیز با حضور کارشناسان واحد نظارت در ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها برگزار شد، گفت: در بازدید‌های میدانی ۲۵۰ طرح اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و ۱۳۲ پروژه عمرانی پارسال بازدید شده است.

او افزود: در میز رسیدگی به شکایات از منازل ۶۰۱ مددجو بازدید و مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

قاسمی طالشی با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: با توجه به شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا چنانچه مراجعان در مورد اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد استان سئوال و یا خواسته‌ای دارند، می‌توانند با خط ارتباطی ۳۳۲۵۶۶۸۸و یا از طریق سایت امداد mzn-mpc@emdad.ir موارد خود را بیان کنند.

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران تفزود: اجرای طرح رسیدگی به میز شکایات، بازدید‌های میدانی از طرح‌های اشتغال و پروژه‌های عمرانی و ازجمله برنامه‌ها و اقدامات واحد نظارت و بازرسی کمیته امداد مازندران در امسال است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار