کمیته امداد شهرستان گلوگاه به ۲۸۶ مددجوی تحت پوشش این نهاد پارسال خدمات مشاوره‌ای ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رضا یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه با بیان به عملکرد واحد خدمات مشاوره‌ای این نهاد در پارسال، گفت: تعداد ۲۸۶ نفر جهت دریافت خدمات مختلف مشاوره‌ای از جمله مشاوره شغلی، تحصیلی، ازدواج، تربیت فرزندان، مسائل خانوادگی وزناشویی پارسال به این نهاد مراجعه و از خدمات مورد نظر استفاده کردند.

او با اشاره به این موضوع که پس از مراجعه مددجو جهت دریافت خدمات مشاوره در اسرع وقت کارشناس مددکاری و مشاوره ضمن آشنایی با خانواده و شنیدن مسائل و مشکلات از طریق (مشاهده، مصاحبه، تکمیل پرسشنامه، بررسی وضعیت زندگی) اطلاعات دقیقی از مشکلات و دلایل بروز آن کسب کرده و پس از تشخیص با در نظر گرفتن استعداد‌ها، انگیزه، علائق راه حل‌های مناسبی جهت رفع مشکل ارائه می گردد.

یعغوبی گفت: جهت پیشگیری از برخی آسیب‌ها ۶ دوره آموزشی با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، بهداشت فردی، بهداشت روانی و برای ۱۰۱ نفر برگزار گردید.

او افزود: از بین مراجعین تعداد ۱۶ نفر بدلیل مشکلات حاد به مراکز و کلینیک‌های تخصصی مشاوره ارجاع و بصورت رایگان از خدمات کلینک‌های طرف قرداد استفاده کردند.

یعغوبی گفت:همچنین در سال ۱۳۹۸ با ارائه خدمات مشاوره‌ای این نهاد تعداد ۸ نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست اقدام به ازدواج مجدد کردند.

کمیته امداد گلوگاه ۱۶۵۴ خانوار تحت حمایت دارد که از خدمات این نهاد بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.