مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از ضبط ۴ دستگاه خودرو قاچاق و جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقچی خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری ۴ دستگاه خودرو بدون مدارک گمرکی در یک ملک شخصی واقع در شهر شیراز، ماموران انتظامی با گرفتن مجوز قضایی، خودرو‌های کشف شده را توقیف و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند.

او با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای فرد بازداشت شده، اضافه کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی به یکی از شعب ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان فارس ارسال که با احضار متهم به شعبه و بازجویی از او تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: متهم پرونده طی مراحل اولیه بازجویی، اسناد و مدارکی را به شعبه ارائه و ادعا کرد که خودرو‌ها را قانونی وارد کشور کرده است که با این ادعا، شعبه رسیدگی کننده مدارک ارائه شده را برای بررسی به گمرک استان ارسال کرد.

علی مبشری اضافه کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مدارک ارائه شده جعلی و اعتبار ندارد و خودرو‌ها نیز بدون پرداخت عوارض گمرکی و غیرقانونی وارد کشور شده است.

او با اشاره به مشخص شدن تخلف متهم پرونده، بیان کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ۴ دستگاه خودروی کشف شده به نفع دولت و جریمه ۴ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار