با گذشت بیش از دو ماه از شیوع کرونا، هشدار‌های کرونایی صدا و سیمای مرکز بوشهر از ۵۰ هزار دقیقه گذشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: از زمان اعلام شیوع کرونا در استان، صدا و سیمای مرکز بوشهر در دو ماه، بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.

سید حسین ناظر افزود: از این میزان برنامه ۲۶ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۱۸ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیر نویس، ۶ هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی تولید و پخش شده است.

او ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های عادی، زنده و ضبطی که به موضوع کرونا پرداخته است ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با نام «ساعت سلامت» روزانه هر کدام به مدت حدود ۴۵ دقیقه پخش و مردم با آگاهی از فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان و همه نیرو‌های عمل کننده مبارزه با کرونا با روش‌های پیشگیری و مقابله آشنا می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: حضور فعال در شبکه‌های سراسری و ارتباط زنده خبری، حضور در ۳۰ جلسه استانی مقابله با کرونا، تشکیل ۸ جلسه طرح و برنامه و پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال برای نشان دادن فعالیت‌های جهادگونه کادر بهداشت و درمان از بیمارستان شهدای خلیج فارس از دیگر برنامه‌های این مرکز بوده است.

ناظر همچنین با اشاره به آثار و تبعات وارد آمده بر اشتغال و کسب درآمد ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کار و ضرورت رسیدگی به امور معیشتی مردم گفت: انعکاس رسانه‌ای رزمایش مواسات و همدلی و اتحاد ملی برای حل مشکلات روزمره زندگی ازاولویت‌های این مرکز است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.