مصرف فرآورده گاز مایع سال گذشته ۱۱ درصد نسبت به سال ماقبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، گفت: در این مدت در سطح استان از طریق هفت شرکت موزع و نمایندگی‌های آن، گاز مایع مورد نیاز استان توزیع و مصرف شده که مصرف این فرآورده نیز با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

گیتی‌منش که در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور استاندار کردستان سخن می‌گفت افزود: هم اکنون بیش از ۲۹ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید شهری و روستایی در استان وجود دارند که نفت سفید و گاز مایع آنان از طریق ۲۹۹ فروشندگی روستایی و هفت شرکت موزع گاز مایع توزیع می‌شود.

اوضمن اشاره به نظارت و بازدید‌های انجام شده این شرکت در خصوص حفظ و صیانت از فرآورده‌های نفتی با توجه به مرزی بودن استان به اقدامات صورت گرفته توسط منطقه در خصوص تامین سوخت بخش کشاورزی استان با توجه به شیوع ویروس کرونا و توقف طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی نیز اشاره کرد.

این مقام مسئول همچنین از فعالیت ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی در استان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۶۷ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ با کاهش دو درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.