معلمی در شهرستان زرند با وجود بستری در بیمارستان، مطالب درسی را از طریق فضای مجازی به دانش آموزانش تدریس می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این روز ها‌ی کرونایی و تعطیلی مدارس، اخبار و تصاویر متعدد و بسیار جالبی از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های معلمان تلاشگر ایران اسلامی از طریق رسانه‌های رسمی، منتشر شده است که می‌کوشند با استفاده از امکانات کم خود، چراغ درس و مدرسه را روشن نگه دارند و با تدریس از طریق امکانات تلویزیون و اینترنت، رابطه آموزشی با شاگردانشان را به خوبی حفظ کنند. 

خانم تهامی پور، دبیر ریاضی مدرسه ای در شهرستان زرند یکی از این جهادگران آموزشی است که با وجود بستری در بیمارستان، درحالی که در یک دست  خود، کتاب درسی و در دست دیگر گوشی تلفن دارد از طریق فضای مجازی، مطالب درسی را به شاگردان خود آموزش می دهد. 

 او درباره احوال خود در روز‌های اخیر گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، فرآیند آموزش‌های غیرحضوری را با مشارکت شایسته دانش‌آموزان شروع کردم.

خانم تهامی پور افزود: با توجه به بیماری، مجبور به بستری در بیمارستان شدم؛ اما در این مدت، روند آموزش غیرحضوری را با همکاری بیمارستان ادامه دادم و تدریس آنلاین را از طریق اپلیکیشن شاد دنبال می‌کنم. 

حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش زرند ضمن عیادت از این معلم فداکار، نقش معلمان در الگوبخشی به جامعه دانش‌آموزی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: رفتار هر معلم، الگویی برای دانش‌آموزان است. 

 او افزود: در واقع رفتار معلم، تدریس بی‌کلام است و معلم، چه بسا می‌تواند مطالبی فراتر از محتوای درسی را به دانش‌آموزان انتقال دهد.

 کاظمی بیان کرد: عشق، محبت و احساس مسئولیت، انگیزه‌بخش معلمان است که تربیت نسل آینده را با نجابت و گذشت برعهده می‌گیرند. 

 عشق معلمان به تدریس منحصر به یک نفر نیست؛ بلکه معلمان برای آموزش به دانش آموزانشان از هر شرایطی بهره می برند. در روزهای کرونایی، یکی از معلمان استان کرمان که به کووید ۱۹ مبتلا شده بود، با وجود بستری در بیمارستان، تعلیم به دانش آموزان خود را فراموش نکرد و با بهره بردن از فضای مجازی به تدریس دانش آموزانش همت گماشت. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار