بر اساس آمار‌های موجود شش حامی خارج از کشور حمایت مادی و معنوی از ۱۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده‌دارند.

حمایت ۶ حامی خارج کشور از ایتام زنجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین به‌منظور حمایت خیران و حامیان از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، گفت: در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین خیران و حامیان با مشارکت در این طرح‌ها در تأمین بخشی از هزینه‌های زندگی این گروه از جامعه هدف با این نهاد همکاری می‌کنند.

او با اشاره به اینکه در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین گروه‌های مختلفی با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: بر اساس آمار‌های موجود شش حامی خارج از کشور حمایت مادی و معنوی از ۱۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده داشته و به‌صورت مستمر و ماهیانه مبالغی را به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

صفری از کمک شش میلیون و ۳۶۰ هزارتومانی حامیان خارج از کشور به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: با بسترسازی انجام‌شده در این نهاد مراحم حامیان و خیران در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برای فرزندان ایتام و محسنین جذب می‌گردد.

او به برنامه‌ریزی برای جذب حامیان جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال جاری به‌ویژه ایام ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و ادامه داد: خیران و نیکوکاران زنجانی می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت ekramemdad.ir حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.