رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان از تولید ۹۰۵ هزار ماسک توسط تیم مشاغل خانگی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان از تولید ۹۰۵ هزار ماسک توسط تیم مشاغل خانگی استان خبر داد.

دکتر سیدعلی نادر دهقانی  بیان کرد: در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در خدمت مبارزه با کرونا ۹۰۵ هزار ماسک در استان تولید شده است.

او  تصریح کرد: این ماسک‌ها توسط تیم مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار که تحت حمایت جهاد دانشگاهی لرستان مدیریت و ساماندهی شده‌اند تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

دکتر دهقانی اظهار کرد: همچنین توسط این تیم ۱۵۰ عدد گان و ۵۰۰ عدد دستکش تولید و روانه بازار شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان تصریح کرد: این ماسک‌ها توسط زنان سرپرست خانوار استان در شهر‌های بروجرد، معمولان، الیگودرز و خرم آباد تولید شده است.

دکتر دهقانی ساخت دستگاه ضدعفونی‌کننده با یو وی سی و بخار سرد و همچنین ضدعفونی کننده موادغذایی و ایده‌های متنوع دیگر در موضوع جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان دانست که علی‌رغم مکاتبات و پیگیری لازم مراجع صدور مجوز فعلاً پاسخی ندادند.

او  عزم، اراده، تلاش و سازماندهی برای حضور موثر در عرصه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ در بین تیم‌های مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار را ستودنی دانست و تاکید کرد: برای موفقیت در چنین بحران‌هایی نیازمند چنین انسجامی هستیم که نتیجه آن خدمت صادقانه است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان توزیع بخشی از این اقلام در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها و نیز کمک برخی افراد خیر برای تامین مواد اولیه را از دیگر شاخص‌های قابل بیان این اقدام دانست و گفت: قطعاً فعالیت در این عرصه در ذهن مردم نجیب کشور خواهد ماند و همه گروه‌ها از جمله تیم‌های پزشکی و کادر درمانی که مجاهدانه در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بودند و تلاش کردند در ذهن مردم و جامعه عزیزتر خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.