جلسه تشدید نظارت‌ها در اجرای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  جلسه‌ای پیرامون تشدید نظارت‌ها در اجرای گام دوم مبارزه با ویروس کووید ۱۹ در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر برگزار شد.

مظلومی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر ضمن خیرمقدم به حاضرین، نکاتی را در زمینه بازرسی و تشدید نظارت‌ها و تشکیل ۴ تیم سه نفره جهت بازرسی هدفمند با ادارات مرتبط در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و کد رهگیری واحد‌های صنفی و صنعتی در سامانه را بیان نمود و افزود: واحد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی و نسبت به پلمب آنان اقدام عاجل صورت گیرد.

شکری کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت دره شهر نیز مطالبی را با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و ماه مبارک رمضان جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌های منتقله از آب و غذا و تاکید بر تشدید کنترل نظارت و بازرسی مستمر از مراکز تهیه و توزیع، منابع و مخازن آب آشامیدنی، نمونه برداری و کُلر سنجی از آب و مواد غذایی را تشریح نمود.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر، حاضرین پیشنهادات خود را در این راستا اعلام نمودند و مقرر گردید علاوه بر اقدامات نامبرده، کارشناسان گزارش روزانه فعالیت‌های انجام شده خود را به واحد بهداشت محیط تحویل دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.