معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر لزوم تداوم اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در هفدهمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تاکید بر لزوم تداوم اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا ابراز داشت: همه ما باید برای شرایط مواجهه و مقابله با کرونا از هم اکنون و در آینده هم آماده باشیم تا بتوانیم با آن مبارزه کنیم.

او مطرح کرد: متاسفانه در یک دوره زمانی، مردم، ادارات، اصناف و غیره حساسیت آن‌ها نسبت به بحث کرونا کمتر شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اعزام اکیپی از استان جهت بیماریابی به شهرستان‌ها از جمله هلیلان اشاره کرد و ادامه داد: از صنوف درخواست داریم که هر چه سریع‌تر جهت ثبت نام در سامانه و دریافت کد بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه نیز دکتر شاهماری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، دستگاه‌ها و سازمان‌های غیردانشگاهی متقاضی دریافت اقلام حفاظتی از طریق سامانه ttac.ir (ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه الکترونیکی) اقدام کرده و اقلام مورد نیاز خودشان را درخواست بدهند.

او بیان کرد: شرایط ایجاب می‌کند که دپوی مناسبی در بحث دارو و تجهیزات در بخش دولتی و خصوصی اتفاق بیفتد و با توجه به بحث کرونا و مشکلات به بار آورده برای پیمانکاران بخش خصوصی داروخانه‌های بیمارستان‌ها، انتظار می‌رود که جهت حمایت از آن‌ها اعطای تسهیلات به پیمانکاران حوزه درمان جهت دپوی دارو و تجهیزات صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.