سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: با ارتقاء بخش هلیلان به شهرستان، زیرساخت‌ها و خدمات بهداشتی درمانی در سطح این شهرستان نیز ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فاطمه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: ارتقاء هلیلان به شهرستان، آرزوی دیرینه مردم و نقطه عطفی در تاریخ این دیار است و قطعاً تمامی خدمات از جمله خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان نسبت به گذشته تفاوت محسوسی پیدا خواهد کرد.

او اظهار کرد: پس از شهرستان شدن هلیلان، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دفعات مکرر از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید‌هایی به عمل آورده‌اند که یقیناً ثمره این بازدید‌ها ارتقاء سطح زیرساخت‌ها ، امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی در این دیار محروم خواهد بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان مطرح کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و در راس آنان جناب آقای دکتر کریمیان ریاست محترم دانشگاه توجه ویژه‌ای به ارتقاء سطح خدمات در این شهرستان دارند که قابل تقدیر است و امیدواریم با حمایت و پشتیبانی ایشان و معاونین محترم ، فصل جدیدی از خدمات‌دهی به مردم در این شهرستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.