معاون اداری و مالی دانشگاه الزهرا (س) از کمک ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی کارکنان این دانشگاه به بیمارستان مسیح دانشوری خبر داد.

علی رحمانی معاون اداری و مالی دانشگاه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور از سوی همکاران دانشگاه الزهرا(س) پیشنهاد شد تا کمک‌های مالی جمع آوری کنیم.

رحمانی تصریح کرد: حدود ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کمک مالی برای بیمارستان مسیح دانشوری جمع آوری شده و به حساب کمک‌های مردمی این بیمارستان واریز شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه الزهرا (س) گفت: همچنین حدود ۲۳ میلیون تومان از این مبالغ جمع آوری شده برای مناطق سیل زده و ۵ میلیون تومان به علت شیوع کرونا به حساب هلال احمر واریز شد.

او اظهار کرد: باتوجه به تمایلاتی که وجود دارد سعی می‌شود کمک‌ها و حمایت‌های لازم را پیش ببریم و آن‌ها را تعریف کنیم. حتی طبق طرحی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند، وزیر علوم هم ابلاغیه‌ای را صادر کرده بود تا دانشگاهیان همراهی کنند و این موضوع را دانشگاه الزهرا(س) از طریق نهاد معظم رهبری پیگیری می‌کند.

رحمانی افزود: در همین چند روز اول ماه مبارک رمضان همکاران دانشگاه الزهرا(س) کمک‌ها و حمایت‌های مالی زیادی کردند و ۱۰۰ بسته گوشت قربانی تهیه و بین نیرو‌های خدماتی دانشگاه توزیع شد.


بیشتر بخوانید: 

لزوم عملیاتی شدن فعالیت‌های ورزشی در واحد‌های استانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

اقدامات و برنامه‌های سازمان امور دانشجویان در مقابله با ویروس کرونا

اما و اگرهای دفن اموات کرونایی/ استفاده از آهک هنگام خاکسپاری ضروری است؟

از ابلاغ شیوه برگزاری امتحانات به صورت مجازی تا زمان بازگشایی دانشگاه‌ها

کارگاه آموزشی «ورود غرب‌گرایی به ایران و چرایی تمایل برخی به غرب» برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار