دانشگاه الزهرا(س) همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعلیق کلاس‌های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، از هفته دوم اسفندماه شروع به برگزاری کلاس‌های مجازی کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعلیق کلاس‌های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه الزهرا(س) از هفته دوم اسفندماه اقدام به ارائه ۲۲۴۹ درس در نیم سال جاری در سامانه آموزش الکترونیک (lms) و کلاس‌های آموزش همزمان کرد که ۳۵% آن بصورت کلاس آنلاین همزمان و ۶۵% دیگر از طریق سامانه lms انجام شد.

با اتخاذ تدابیر بیشتر، دانشگاه الزهرا(س) در اقدام اخیر خود به منظور توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات و تسهیل روند آموزش مجازی در شرایط موجود، افزایش پهنای باند تخصیص یافته به سامانه‌های آموزش مجازی و سرویس‌های برخط دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

بر همین اساس، با توجه به پیگیری‌ها و مذاکرات انجام شده با شرکت مخابرات تهران، پهنای باند تخصیص یافته به سامانه‌های آموزش مجازی و سرویس‌های برخط دانشگاه از ۳۵۸ M به ۶۲۰ M افزایش یافت.


بیشتر بخوانید: ارائه دروس عملی دانشگاه الزهرا در تابستان


لازم به ذکر است؛ با توجه به توافق صورت گرفته با شرکت مخابرات، این افزایش با همان تعرفه قبلی (بدون افزایش هزینه) به دانشگاه الزهرا(س) تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.