سرهنگ حسنوند از کشف بیش از ۱۹۰ کیلوگرم تریاک و سوخته تریاک از خودرو‌های قاچاقچیان موادمخدر در جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت دو نفر از قاچاقچیان موادمخدر در استان کرمان، پرونده‌ای توسط ماموران پایگاه سوم و هفتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که دو نفر زن و مرد قصد انتقال مقادیری از موادمخدر به پایتخت و پس از آن توزیع در سطح شهر را دارند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب به محور‌های جنوبی کشور در استان کرمان اعزام شدند.

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های چند ساعته ماموران، افزود: پس از ساعت‌ها گشت زنی در محور‌های ترددی استان کرمان، خودرو سواری متهمان در شهرستان نرماشیر شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب اظهار کرد: پس از انجام عملیات تعقیب و گریز، ماموران توانستند خودروی متهمان را متوقف و هر دو فرد را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان مقدار ۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند در ادامه با اشاره به بررسی پرونده دیگری که توسط ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب انجام شد، گفت: طی گزارشات دریافتی متوجه فعالیت متهم سابقه داری که در زمینه جابه‌جایی موادمخدر نقش داشته شدیم و تحقیقات پلیس در این خصوص صورت گرفت.

وی افزود: پس از دریافت نیابت قضایی تیمی از ماموران پلیس به شهرستان جیرفت اعزام شدند و هنگامی که در حال گشت زنی در محور‌های ترددی این شهرستان بودند با خودروی سواری پژو ۴۰۵ متهم مواجه شدند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، خودرو متهم در عملیاتی ضربتی متوقف و در بازرسی از آن، ۱۳۲ کیلو و ۸۵۰ گرم ماده مخدر تریاک و ۱ کیلو و ۱۰۰ گرم سوخته تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: هر سه متهم به همراه پرونده‌هایشان جهت تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار