سید محمد حسینی، وزیر ارشاد اسبق کشور، در توئیتی به مدیریت فاجعه بار ترامپ در کنترل کرونا پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماه می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر "ووهان " چین گزارش شد. از ماه دسامبر که دولت چین شیوع کرونا در این کشور را تایید کرد تاکنون این ویروس در ۲۱۰ کشور جهان نیز مشاهده شده است. طبق آمار‌های رسمی اعلام شده تاکنون نزدیک به ۳۰۰۰۰۰۰ تن در جهان به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه بیش از ۲۰۷۰۰۰ تن از آن‌ها جان خود را از دست داده اند.


بیشتر بخوانید: واکنش شمخانی به مخالفت آمریکا با درخواست وام ایران 


یکی از کشور‌هایی که با کرونا درگیر شده است کشور آمریکا است. این کشور دارای بیشترین تعداد مبتلایان و همچنین قربانیان به کووید ۱۹ است. تاکنون بیش از ۹۸۷۰۰۰ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۵۵۰۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع کورنا در برخی از ایالت های این کشور قرنطینه سراسری اعلام شد. با این حال آمارها نشان می دهد که مدیریت کنترل کرونا از دست دولت فدرال و فرمانداران محلی خارج شده و هر روز بر تعداد مبتلایان و قربانیان به کرونا در آمریکا اضافه می شود. اتفاقاتی که بیش از پیش ناکارآمدی و مدیریت فاجعه بار دولت ترامپ در مواجهه با این بیماری را نشان می دهد. 

سید محمد حسینی، وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد در توئیتی به این مدیریت فاجعه بار ترامپ در کنترل کرونا پرداخت. او در این توئیت نوشت: « علیرغم اینکه این روزها آمریکا بالاترین رقم قربانی را دارد اما گفتار و رفتار ترامپ نشانگر جدی نگرفتن و نهراسیدن از بیماری کووید۱۹ است و ظاهرا ماجرا بر عکس شده یعنی این کرونا است که باید از ترامپ بترسد و احتیاط کند!»

توئیت وزیر ارشاد سابق درباره مدیریت فاجعه بار ترامپ در کنترل کرونا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار