صیانت از آرمان انقلاب اسلامی پاسداری از خون شهیدان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر،گفت : امروز برای پاسداری از دستاورد‌های خون شهیدان باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر،گفت : امروز برای پاسداری از دستاورد‌های خون شهیدان باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت شود.

علی آشتاب افزود : امنیت، آسایش، پیشرفت و توسعه کشور مدیون و مرهون ایثارگری شهدا، جانبازی جانبازان و رزمندگی رزمندگان اسلام است.

او  با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۶ شهید کارگر لرستان، گفت: شهدا جان خود را در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایثار کردند.

او  با بیان اینکه صیانت از دستاورد‌های خون شهیدان وظیفه عموم مردم و مسئولان است، ادامه داد: شهدای خود را در راه پایداری و رشد انقلاب اسلامی و صیانت از خاک وطن ایثار کردند.

او  با اشاره به اینکه ۱۷۶ شهید کارگر در استان لرستان وجود دارد، گف: این شهیدان ۱۷۶ ستاره درخشان و الگوی کار جهادی و کار اقتصادی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان لرستان خاطرنشان کرد: جامعه کار تولید با الگوپذیری از ایثارگری ایثارگران و شهدا در راه تحقق شعار سال که جهش تولید می‌باشد به جد با تلاش و کوشش و به عنوان یک عامل از عوامل موثر در تحقق شعار سال، نقش آفرینی کنند.

او ابراز کرد:در راستای تجلیل و تکریم از مقام شهدای کارگر امروز در چهارمین روز از بزرگداشت هفته کارگر با شعار کارگر امنیت شغلی، سلامت و ورزش، نشاط اجتماعی به نمایندگی از سه خانواده شهدای کارگران استان تجلیل بعمل آمد.

آشتاب افزود: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت خانواده‌های شهدا با برنامه ریزی صورت گرفته و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

گفتنی است، در چهارمین روز از هفته کار و کارگر از خانواده‌های شهید دوست علی میخک، شهید شاهمراد داودزاده و شهید علی مراد مدهنی به نمایندگی از خانواده‌های شهدای کارگران استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.