سعید راد رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه میادین میوه و تره بار مجموعهای خدماتی هستند، گفت: تخفیفی که میادین برای فروش میوه به شهروندان میدهند، رقم بالایی است.
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: حاشیه سود غرفهها معلوم است و نمیتوانند به هر قیمتی میوه بفروشند.
راد با تأکید بر اینکه نگاه سازمان میادین میوه و تره بار، نگاه تعدیل قیمتها و سهولت خرید مردم است، گفت: هدف ما کسب سود بیشتر نیست، بلکه بهره مندی بیشتر شهروندان است.
راد در خصوص نقش سازمان میادین میوه و تره بار در قیمت گذاری میوهها گفت: سازمان میادین میوه و تره بار زنجیره توزیع است و نقشی در قیمت گذاری ندارد.
بیشتر بخوانید: قیمت اقلام اساسی در آستانه ماه رمضان اعلام شد
او با بیان اینکه قیمت گذاری سطح شهر توسط اتحادیه میوه فروشان انجام میشود، گفت: به زودی ۵ میدان میوه و تره بار در سطح منطقه ۱۱ احداث میشود.
انتهای پیام/