۱۱ مورد به فهرست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شد که دو نفر از مبتلایان جدید نوزاد هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تأیید ابتلای ۱۱ مورد جدید از سوی آزمایشگاه کووید ۱۹ در استان بوشهر، فهرست مبتلا شدگان به این ویروس در استان تا سه‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ به عدد ۲۳۷ رسید.

سعید کشمیری درباره جزئیات افراد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان، چنین بیان کرد: از ۱۱ بیماری که امروز به فهرست مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اضافه شدند، ۶ مورد در شهرستان کنگان، ۳ مورد شهرستان بوشهر و ۲ مورد نیز در شهرستان دیّر به ثبت رسید.

او ادامه داد: ۶ مورد کنگان یک خانم ۲۳ ساله و پنج آقای ۲۸، ۳۹، ۳۲، ۵۷ و ۲۹ ساله را شامل می‌شود که در مرکز بیماریابی شناسایی شده‌اند و به‌جز آقای ۲۹ ساله که در بیمارستان بستری است، سایر افراد تحت مراقبت خانگی قرار دارند.

دبیر ستاد کرونا در بوشهر عنوان کرد: در شهرستان بوشهر نیز سه مورد جدید به آمار مبتلایان اضافه شد که از این سه نفر، آقایی ۲۷ ساله باسابقه مسافرت به شهر‌های آلوده، از بیمارستان برای مراقبت خانگی ترخیص شده و دو نفر دیگر نیز مادر ۲۷ ساله و نوزاد ۱۸ ماهه‌اش هستند که در مرکز بیماریابی شناسایی‌ شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری افزود: از دو بیمار شهرستان دیر نیز یک نفر آقایی ۲۹ ساله است که در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد و دیگری نیز نوزاد ۹ ماهه است که در بیمارستان بستری است.

او همچنین گفت: در استان بوشهر تاکنون ۱۴۰ نفر از ویروس کرونا به‌طور کامل رهایی یافته‌اند  و ۷۴ بیمار نیز در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه اکنون ۶۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: ۱۲ بیمارمبتلابه کرونا نیز در بیمارستان‌های استان روند درمانی خود را سپری می‌کنند.

کشمیری تاکید کرد: کرونا با هیچ‌کس تعارف ندارد و باید بدانیم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از شرکت در تجمعات عمومی، پرهیز از برگزاری جشن‌ها و دور همی‌های خانوادگی تنها راه شکست کرونا است.

آخرین خبر‌ها از کرونا در بوشهر/ تایید ابتلای ۱۱ مورد جدید

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.