رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: منتظر اعلام نظرنهایی شورای نگهبان درباره مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی" هستیم.

منتظر اعلام نظرنهایی شورای نگهبان درباره منتخب تفرش در مجلس هستیمحجت الاسلام احمدرضا مبارک‌آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: در خصوص مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی" منتخب مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی منتظر اعلام نظرن‌هایی شورای نگهبان درباره هستیم.

حجت الاسلام مبارک‌آبادی افزود: مدرک آقای کمالخانی در ابتدای امر و هنگام ثبت نام از سوی ستاد انتخابات و همچنین هیات نظارت برانتخابات در استان مرکزی مشکلی نداشت و تمام موارد لازم در مدرک تحصیلی وجود داشت.

او اضافه کرد: با توجه به برخی گزارش‌های مردمی در مورد اعتبار مدرک تحصیلی نامرده، شورای نگهبان موظف شد که در این مورد بررسی کند و در تماس کارشناسان با آقای سینا کمالخانی او اظهار کرد که مدارک معتبر تحصیلی دارد و بنا شده که فردا چهارشنبه این مدارک را به شورای نگهبان کشور ارایه دهد.

سینا کمالخانی در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که یکم اسفندماه ۹۸ برگزار شد در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان استان مرکزی با کسب ۱۳ هزارو ۷۵۲ رای از مجموع ۳۷هزارو ۷۷۴ رای ماخوزه در این حوزه اکثریت آراء را کسب کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.