جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: 9 هزار سوخت قاچاق به همراه کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در مرزهای خراسان رضوی ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ  حسین ابراهیمی جانشین مرزبانی  خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد موفق به کشف چندین محموله سوخت قاچاق شدند.

او افزود: مرزبانان خراسان رضوی با ایجاد ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۹ هزار و ۵۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۴۹۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال را در چهار روز گذشته کشف نمایند.

جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی ادامه داد: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرز‌ها انتقال بدهند.

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌ها

سرهنگ  کاظم صمدی  فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: با فعالیت مستمر و تیزهوشانه پرسنل هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور، موفق به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

او افزود: در پی خلاقیت‌ها و تلاش‌های مداوم پرسنل ایست و بازرسی ۱۷ شهریور، مامورین توانستند ۱۰ هزار ثوب لباس پرستاری قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را کشف نمایند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد ادامه داد: همت مرزبانان سد محکمی در برابر فرصت طلبی‌های افراد سودجو است و این کشفیات نشانگر همین همت شبانه روزی مرزبانان هوشیار استان در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.