مهم‌ترین حوادث امروز (دوم اردیبهشت ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ قدیرمصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت:  فردی که اقدام به کلاهبرداری ۴١میلیون ریالی در فضای مجازی از یک شهروند کرده بود شناسایی شد.

او افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۴١میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قوچان ادامه داد:در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی یک فقره خریدشارژ تخفیف دار از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی داشته است که پس از مدتی متوجه برداشت۴١میلیون ریال از حساب خود می شود.

مصرخانی بیان کرد:کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی متهم را در استان تهران که با استفاده از فرصت ٢ دقیقه ای استفاده از رمز پویا اقدام به کلاهبرداری کرده بود راشناسایی و ضمن عودت مبلغ کلاهبرداری شده با دستور مقام قضایی,پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

متهم به سرقت احشام در تربت جام دستگیر شد

غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت احشام با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی گزارش سرقت احشام از روستاهای بخش مرکزی شهر تربت جام، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به یکی از سارقان سابقه دار مظنون که پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

قهستانی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چهار فقره سرقت احشام اعتراف کرد، بیان داشت متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

او در پایان تصریح کرد: بیشتر سرقت صورت گرفته بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی یا سهل انگاری بوده لذا به دامداران توصیه می‌شود به منظور پیشگیری از سرقت همواره توصیه ها و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

دستگیری متهم به سرقت وسایل خانه در تربت جام

سرهنگ غلام محمد قهستانی  فرمانده انتظامی  تربت جام از دستگیری یک متهم به سرقت وسایل خانه با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل خانه در سطح شهر تربت جام موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی  تربت جام ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ تحقیقات خود را برای شناسایی سارق آغاز و با بررسی سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون شدند.

قهستانی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی  تربت جام تاکید کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چهار فقره سرقت وسایل خانه در سطح شهر تربت جام اعتراف کرد.

 قهستانی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان اظهار کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا در منزل و در یک مکان مشخص و ناامن خودداری نمایند و به موارد ایمنی خانه به اندازه زیبایی و نمای آن توجه داشته باشند.

دستگیری عامل کلاهبرداری اینترنتی/ دستگیری متهم به سرقت وسایل خانه در تربت جام

ریزش دیوار کارگر میانسال را زمین گیر کرد

عظیم چوپان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: در ساعت ۱۴:۲۰ امروز طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی یک مورد تخریب دیوار و مصدومیت کارگر ساختمانی در ابتدای خیابان خرداد گزارش شد که بلافاصله تیم نجات ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه که در طبقه سوم در اثر ریزش دیوار ساختمان بوجود آمده بود موجب شکستگی پای راست کارگر ساختمان گردید که پس از آتل گیری توسط پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی، با همکاری تیم امداد ونجات جمعیت هلال احمر پس از فیکس نمودن مصدوم نسبت به انتقال از نمای ساختمان اقدام، و توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

دستگیری عاملان انتشار اکاذیب اخبار و آمارکرونا در فضای مجازی


سرهنگ علی اکبر کیانی فرماندهی انتظامی تربت حیدریه گفت: در پی انتشار کذب اخبار در خصوص ویروس کرونا دریکی از شبکه‌های اجتماعی شهرستان، موضوع در دستور کار تیمی از پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی، متهمان را که سه نفر خانم بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی تربت حیدریه ادامه داد: در بازجوئی‌های به عمل آمده از متهمین ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود را تشویش اذهان عمومی اعلام داشته اند.

کیانی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، بیان کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی نیست و هر کسی که به هر نحو اقدام به تشویش اذهان عمومی در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

 

تلاش چند روزه برای کشف تریاک در تربت حیدریه!


سرهنگ علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در پی خبر واصله مبنی بر قاچاق مواد مخدر از شهر‌های جنوبی به شهرستان گرگان بایک دستگاه اتوبوس، مراتب در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در پی همکاری اطلاعاتی پلیس فرودگاه مشهد و کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی قضایی اتوبوس در شهرستان بردسکن مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه ادامه داد: در بازرسی اولیه شئ یا اشیاءممنوعه خاصی از اتوبوس کشف نشد و پس از هماهنگی‌های به عمل آمده قضایی و فرماندهان خودرو جهت بازرسی تخصصی به ایستگاه کامه فرماندهی انتظامی تربت حیدریه انتقال و پس از بازرسی دقیق در چند روز متوالی نهایتا از جاساز بسیار ماهرانه در بالای اتوبوس زیر فنر‌های کولر و بخاری تعداد ۵۸ بسته مواد مخدر مشکوک به تریاک به وزن ۵۹ کیلوگرم کشف شد و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

کیانی بیان کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده مقدار مواد کشف شده پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت حیدریه ۳۴ کیلو گرم، پلیس فرودگاه مشهد مقدار ۱۵ کیلو، بردسکن ۱۰ کیلوگرم می‌باشد.

او تصریح کرد: هرگونه تحرک قاچاقچیان و مخلین نظم و امنیت از دید تیز بین پلیس مخفی نبوده و برخورد پلیس به همین منظور محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.