بخشدار بستان گفت: توسعه روشنایی و بهسازی راه‌های روستایی و همچنین رفع مشکلات مخابراتی باید در اولویت قرار گیرد.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای در خصوص بررسی و پیگیری مشکلات برق، مخابرات و بهسازی روستا‌های این بخش بستان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد و تصمیماتی اتخاذ شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات اهالی بستان باشیم.

او افزود: براساس تصمیم گیری‌های انجام شده در این جلسه، توسعه روشنایی برق در راه‌ها و منازل روستائیان ساکن در بخش بستان طی هفته آینده از سوی سازمان برق شهرستان دشت آزادگان بررسی و رفع می‌شود، همچنین تمام دهیاران این بخش بستان در رابطه با تامین چراغ‌های روشنایی در روستا‌های خود باید مایحتاج خود را بررسی کرده و لیست تعداد چراغ‌های موردنیاز به مدیریت شهرستان ارسال نمایند.

پایه‌های برق فرسوده ترمیم می‌شوند

هاشمی زاده در خصوص رفع مشکل فرسودگی پایه‌های برق در روستا‌های بخش بستان اظهار داشت: براساس اظهارات مدیریت برق شهرستان این موضوع در روز‌های آتی بررسی و رفع می‌شود، ضمن اینکه کمایی مدیریت برق شهرستان در خصوص رفع مشکل ترانس برق میهن آباد قول مساعد داد که این مشکل با پیگیری او و بخشداری به زودی رفع خواهد شد.

بخشدار بستان در خصوص بهسازی روستا‌ها گفت: موضوع تامین اعتبار، در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان دشت آزادگان مطرح و پیگیری می‌شود، همچنین وضعیت اسناد مالکیت روستایی با همکاری بنیاد مسکن از طریق ثبت اسناد شهرستان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

باز شدن چتر همراه اول بر فراز منطقه ام الدبس و نبعه

این مقام مسئول در ادامه به مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این بخش اشاره و تصریح کرد: مقرر گردید با همکاری بخشداری محل نصب سایت همراه اول جهت پوشش مناطق گردشگری ام الدبس و نبعه تعیین شود، ضمن اینکه نصب سایت ثابت جهت پوشش روستای فنیخی که مقرر شد دهیاران روستا مکاتباتی در این زمینه از طریق بخشداری بستان انجام شود و پیگیر‌های آن از طریق مخابرات شهرستان دشت آزادگان تا حصول نتیجه اقدام گردد.

به گفته احمد هاشمی زاده، در خصوص ضعف آنتن دهی تلفن همراه در میهن آباد، مقرر شده دهیار این روستا مکاتباتی با بخشدار و مخابرات شهرستان انجام دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.