طرح تحول سلامت موجب موفقیت کشور در مبارزه با کرونا شد

سرپرست فرمانداری شهرستان سنقر و کلیایی گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده در طرح تحول سلامت عامل موفقیت کشور در مبارزه با بیماری کرونا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،غلامرضا مرتضوی روز سه شنبه در نشست بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید گفت: تدبیر و برنامه ریزی در اجرای زیرساخت‌ها و توجه به نیاز‌های کشور در سال‌های گذشته باعث شد کشور در مقابله با بحران کرونا نتیجه مثبتی کسب کند.

او افزود: طرح تحول نظام سلامت در چند سال گذشته یکی از همین زیرساخت‌ها بود که با وجود تحریم‌های ظالمانه در حوزه درمانی در مبحث بحران امروز به عنوان یک موفقیت بزرگ قلمداد شد.

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رونق تولید، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، گفت: با وجود این موانع و کارشکنی‌ها در خارج از کشور می‌توانیم با استفاده از تولیدات داخل و داشته هایمان موجب پیشرفت در کشور شویم و همچنان توسعه و جهش تولید در کشور را پیش ببریم.

مرتضوی بیان کرد: ایجاد مشوق‌های لازم در حوزه تولید و تلاش در جهت رونق تولید و کاهش بیکاری و چابک سازی در خصوص صدور مجوزها، جلوگیری از توقف فعالیت‌های واحد‌های تولیدی با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلاش در جهت تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.