توزیع تدریجی ۶۰۰ هزار عدد ماسک در داروخانه‌های آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از توزیع تدریجی ۶۰۰ هزار عدد ماسک در داروخانه‌های استان از هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و دهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه مبارک و قدردانی از مشارکت فعالانه خیرین در تهیه بسته‌های معیشتی، از آماده سازی و توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: این اقلام در قالب ستاد مشارکت‌های مومنانه مردم استان با مشارکت خیرین، استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده، ولی فقیه در استان تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه از خریداری و واردات حدود ۶۰۰ هزار عدد ماسک از سایر استان‌ها خبر داد، و گفت: با واردات این تعداد ماسک و توزیع تدریجی آن در داروخانه‌های استان از هفته آینده، بخشی از نیاز‌های مردم به ماسک تامین و ثبات نسبی در این کالا را در بازار شاهد خواهیم بود.

وی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فعالیت یکصد گروه بازرسی در استان، اظهار داشت: با توجه به برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان در بازار، ضروری است رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما با تهیه گزارش‌های مختلف مردم را نسبت به اعمال قانون واحد‌های متخلف آگاه کنند.

شهدی همچنین با قدردانی از زحمات فعالین رسانه در آگاه سازی مردم با ابعاد مختلف بیماری کرونا و روش‌های پیشگیری از آن، گفت: متاسفانه در این ایام تعدادی از فعالین رسانه نیز دچارآسیب‌های اقتصادی شده اند که از بانک‌های عامل استان می‌خواهیم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بخشی از خسارت‌های این افراد را جبران کنند.

تسریع در تامین نهاده‌های دامی و نظارت بیشتر بر قیمت کود‌های شیمیایی توسط توسط سازمان جهاد کشاورزی، جلوگیری از خروج گندم از استان، نظارت بیشتر در روند توزیع کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیریه‌ای از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.