گمان می‌کنم آن زمان که ماهواره نظامی نور پرتاب موفقیت‌آمیز داشت، سردار حاجی‌زاده، در شادی آن لحظه‌اش حتماً حضور حاج قاسم را ناظر می‌دید.

حاج قاسم هنوز فرماندهی می‌کندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، می‌گویند خاک سرد است، به همین خاطر وقتی عزیزی فوت می‌کند و به خاک سپرده می‌شود، تحمل داغش برای بازماندگان کمی قابل تحمل‌تر می‌شود. با اینکه بیشتر از صد‌وچند روز از نیمه شب ۱۳‌دی‌ماه‌۱۳۹۸ می‌گذرد، اما داغ حاج قاسم ملت ایران هنوز تازه است و این تازه بودن در ساعت ۱:۲۰‌ دقیقه بامداد هر جمعه تجدید می‌شود.

یکی از گروه‌های جهادی‌ای که مایع ضدعفونی‌کننده دست، تولید و بسته‌بندی می‌کردند، عکس خندان حاج قاسم را روی دیوار زده‌اند و موقع شروع کار «سلام فرمانده» می‌گویند. کافی است شانه‌هایشان از خستگی تیر بکشد، فقط یک نگاه به تصویر حاج‌قاسم می‌شود و انرژی مضاعف‌شان.

گروهی دیگر که در رزمایش کمک مؤمنانه فعال‌اند روی بسته‌هایشان عکس حاج قاسم را چسبانده‌اند و به هر خانواده که این بسته‌ها می‌رسید اول حمد و سوره‌ای بود که برای حاج قاسم خوانده می‌شد.

نمی‌دانم، ولی گمان می‌کنم آن زمان که ماهواره نظامی نور پرتاب موفقیت‌آمیز داشت، سردار حاجی‌زاده، فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران در شادی آن لحظه‌اش حتماً حضور حاج قاسم سلیمانی و حاج حسن طهرانی‌مقدم را شاهد و ناظر می‌دید. حاج قاسم هنوز هوای مردم را دارد و هنوز فرماندهی می‌کند.

پربازدیدترین اخبار سرویس وبگردی

وام یک میلیونی یارانه بگیران به کجا رسید؟

رهبر انقلاب در صورت شهید نشدن استاد مطهری چه مسئولیتی را مناسب او می‌دانستند؟

نتیجه آزمایش خون خود را با این راهنما به راحتی تفسیر کنید

پیام مرموزی که کاربران شبکه های اجتماعی را به وحشت انداخت 

چند روش ساده برای شناسایی خودروی چپی

منبع: صبح نو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حاج قاسم سردار دلهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
روز معلم مبارک حاج قاسم ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۰۱:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
حاج قاسم هویت ملی ماست ❤️