رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

استخدام ۱۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی در سایپا

بختیاری گفت: در سال ۹۸ از ۴۳۰ هزار شغلی که در کشور ایجاد شده در کشور ۱۸۵ هزار و ۹۰۰ اشتغال به کمیته امداد مربوط بود.

اشتغال 185هزار نفری کمیته امدادبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: افتتاح این خط تولید گام مناسب و بزرگی بود که حاصل اندیشه مناسب بین مدیران این واحد است؛ از ۲۵۰ اشتغال ایجاد شده در این خط تولید ۱۵۲ نفر از مددجویان کمیته امداد بودند.

او ادامه داد: این نگاه، نگاه ارزشمندی است که آموزش و حمایت از عزیزان فعال در این حوزه را مورد توجه قرار داده‌اند؛ با توجه قرار گرفتن در سالی که با عنوان جهش تولید نام گذاری شده است، هدفگذاری برای افزایش ۶۰۰ نفری نیروی اشتغال می‌تواند نشانه‌ای از تحقق این شعار باشد.


بیشتر بخوانید: چطور سایپا از گنبد سرخ مراغه به جاده مخصوص کرج رسید؟


بختیاری با اشاره به اهمیت توجه به مددجویان کمیته امداد بیان کرد؛ این نگاه یکی از بزرگترین ملزومات توسعه اشتغال است؛ در سال ۹۸ از ۴۳۰ هزار شغلی که در کشور ایجاد شده در کشور ۱۸۵ هزار و ۹۰۰ اشتغال به کمیته امداد مربوط بود. ما در این سال ۴ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه گذاشتیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اضافه شدن تسهیلات تبصره ۱۶ برای ۲۰۰ هزار اشتغال برنامه ریزی کردیم و یکی از بهترین روش‌هایی که میتوان برای ایجاد اشتغال در نظر گرفت همین کاری است که در کارگاه‌ها انجام شده و علاوه بر ایجاد اشتغال باعث تحقق جهش تولید می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار