مهراله رخشانی‌مهر گفت: مبلغ ۱۳ میلیارد تومان به استاندارسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس استان سمنان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه ویدئوکنفرانسی با اصحاب رسانه در سمنان گفت: در سال ۹۸ مبلغ ۱۳/۸ میلیارد تومان به استاندارسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس استان سمنان اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در مدارس استان سمنان۶۱ /۶ صدم متر مربع است که در رتبه هشتم کشور قرار دارد افزود: در سال ۹۸ اختصاص اعتبارات ابلاغی به استان سمنان با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۶۸ میلیارد تومان رسیده است.

رخشانی‌مهر با بیان اینکه کلاس درس خشتی و گلی در کشور علی الخصوص استان سمنان نداریم تصریح کرد: ۶۳ هزار بخاری گازی در کلاس‌های درس در کشور داریم که امسال در قانون بودجه ۹۹ مصوب شد تا وزارت نفت ۱۰۰ هزار کلاس را در کشور استاندار سازی کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش خیرین و اعتبارات دولتی پرونده مدارس زلزله زده کرمانشاه بسته شد گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار در سال قبل به همت خیرین و معادل آن نیز از اعتبارات دولتی به استان‌های سیل زده اختصاص یافت.

او افزود: در حال حاضر استان سمنان و اصفهان آمادگی خود را اعلام کردند تا کلاس‌های درس مدرسه‌های سنگی را خالی کنند.

رخشانی‌مهر با بیان اینکه با شیوع کرونا ادامه تکمیل پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: تا پایان امسال ۱۴ هزار کلاس درس تکمیل و تحویل داده می‌شود.

انتها پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.