مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: کمیته امداد استان ایلام این آمادگی را دارد که کمک دستگاه‌های گوناگون را به دست نیازمندان واقعی برساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با مدیرکل امور ورزش و جوانان استان ایلام گفت: از آنجایی که این نهاد بانک اطلاعاتی دقیقی از وضعیت مددجویان و نیازمندان دارد این آمادگی را داریم که در زمینه خدمت رسانی به مردم نیازمند این اطلاعات را در اختیار دستگاه‌های دیگر قرار دهیم.

او با تقدیر از مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و جامعه ورزش و جوانان این استان در دستگیری از نیازمندان اظهار کرد:این آمادگی را داریم که کمک‌های دستگاه‌های گوناگون را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

موسی نژاد ادامه داد: از آنجایی که بانک اطلاعاتی کمیته امداد به سازمان هدفمندی یارانه‌ها لینک است زمانی که اطلاعات افراد رصد شود می‌توان به اطلاعات دقیق از وضعیت افراد و تصمیم گیری در نحوه خدمت رسانی به آن‌ها دست پیدا کرد تا هر نوع کمکی به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به راه اندازی پویش همت جوانان، کمک در ماه مبارک رمضان افزود: خوشبختانه از زمان راه اندازی این پویش اقبال عمومی مردم نیکوکار برای پیوستن به آن روز به روز بیشتر بوده و کمک‌های رسیده فراتر از پیش بینی‌ها بوده است که امیدواریم در روز‌های آینده پیوستن به این پویش در سطح استان و سازمان‌ها گسترده‌تر شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.