مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن در قالب طرح مسکن ملی در استان ایلام خبر داد.

کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در سال ۹۸، ۵ هزار و ۱۴۸ واحد مسکن برای استان ایلام در نظر گرفته شده بود که با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شد و تفاهم نامه‌هایی که با بنیاد‌ها و دستگاه‌های مختلف صورت گرفت خوشبختانه حدود ۲ برابر میزانی که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، یعنی ۹ هزار و ۲۰۰ واحد را توانستیم درسطح حدود ۱۶/۵ هکتار از اراضی که در اختیار داشتیم در استان تامین کنیم.

او ادامه داد:  بر این اساس برای این ۹ هزار ۲۰۰ واحد برنامه ریزی‌های خاصی در نظر گرفته شده است که در این راستا تفاهم نامه‌هایی با بنیاد مسکن، ستاد فرمان اجرای امام، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد و پروژه‌های مشارکی که داشته ایم صورت خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در رابطه با اینکه چه زمانی ساخت مسکن‌های ملی آغاز می‌شود بیان کرد: در مرحله اولی که ما طرح ثبت نام مسکن ملی را داشتیم از مجموع یک هزار و ۶۷۳ واحدی که سهمیه ما بود، یک هزار و ۱۰ نفر واجد شرایط شناخته شده اند، اما برای مرحله دوم ثبت نام سقف خاصی در نظر گرفته نشده است.

او در رابطه با اینکه طرح مسکن مهر چه زمانی به پایان می‌رسد مطرح کرد: پیگیر هستیم که بتوانیم ان شاالله تا نیمه اول امسال پرونده مسکن مهر ایلام بسته شود و این طرح نیز به پایان برسد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.