رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل اهتمام معاونت امور استان‌ها و شبکه‌های استانی به برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا، از علی دارابی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال نامه‌ای برای علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی به دلیل اهتمام شایسته به برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا تقدیر کرد.

در نامه شهیدی خطاب به دارابی آمده است: فضیلت زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وجهی معنوی و ارزشی است و بصیرت‌افزایی و بسط و گسترش میراث گرانقدر شهدا و ایثارگران معظم، بار سنگینی از مسئولیت و رسالتی خطیر در سطح جامعه تلقی می شود از این رو هر تلاش و سعی ارزنده که در این مسیر رقم بخورد، شایسته تجلیل است.

در ادامه نامه خاطرنشان شده است: از اهتمام شایسته جنابعالی و همکاران محترمتان در جهت حمایت و انعکاس مناسب برنامه‌های مرتبط با «روز بزرگداشت شهدا» و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت تقدیر و تشکر می کنم، امیدوارم بتوانیم همواره از تخصص و تجارب ارزشمندتان برای تعامل و همکاری بیشتر با رسانه ملی بهره‌مند باشیم. از پروردگار متعال توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را مسألت می کنم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.