مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

لایروبی چاه، ۲ برادر را به کام مرگ فرستاد

فرمانده انتظامی مرودشت از مرگ ۲ بردار هنگام لایروبی یک حلقه چاه در یکی از روستا‌های بخش کامفیروز این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستا‌های بخش کامفیروز، ماموران بلافاصله به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند ۲ برادر هنگام لایروبی یک حلقه چاه در زمین‌های کشاورزی دچار حادثه شده و باعث مرگ آنان شده است.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه اجساد متوفیان از داخل چاه بوسیله نیرو‌های امدادی خارج شد، تصریح کرد: اجساد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

۳۰ هکتار از مزارع کشاوری در فراشبند طعمه آتش شد

فرمانده انتظامی فراشبند گفت: ۳۰ هکتار از مزارع کشاورزی در این شهرستان طعمه آتش شد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره آتش سوزی مزارع کشاورزی مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده مشخص شد اراضی کشاورزی به علل نامعلومی طعمه حریق شده است، افزود: با تلاش عوامل انتظامی، اهالی محل، عوامل منابع طبیعی و آتش‌نشانی، آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

بر اساس اعلام کارشناسان، در این آتش سوزی حدود ۳۰ هکتار از مزارع گندم و جو از بین رفته است.

سواری پژو با ۱۰۰ کیلو تریاک در آباده زمین گیر شد

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده گفت: به منظور تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و مجرمان، ماموران کلانتری بهمن این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه خودرو حامل مواد مخدر روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری ۳۱ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: از دستگیری ۳۱ نفر متهم که به علت ارتکاب جرایم مختلف تحت تعقیب پلیس بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز گفت: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های فنی و پلیسی، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۳۱ نفر متهم را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه همه آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در پیشینه این افراد جرایمی همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می‌شود.

۲ کشته و مجروح در واژگونی پژو

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری ۴۰۵ در محور رستاق به داراب، راننده در دم فوت و سرنشین مجروح شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بامداد امروز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور رستاق به داراب به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری ۴۰۵ با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه در این خصوص راننده در دم فوت و سرنشین مجروح و راهی بیمارستان شد، عنوان داشت: کارشناسان نداشتن توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

اعضای باند سارقان احشام در فارس متلاشی شدند

رئیس پلیس آگاهی فارس از انهدام اعضای باند سارقان احشام در فارس خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی از روستا‌های شیراز و با توجه به اهمیت موضوع و نگرانی ایجاد شده در قشر عشایر و روستانشین، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس با تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی، موفق شدند ۶ نفر از اعضای باند سارقان احشام را شناسایی و به صورت غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۲۹ فقره سرقت احشام اقرار کردند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعداد ۷۴ راس گوسفند و یک راس گاو مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان اررش احشام مسروقه را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت روانه زندان شد

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از هماهنگی قضائی، با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های اطلاعاتی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عبادی‌نژاد با بیان اینکه سارق در بازجویی فنی به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار