مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر گفت: صنعت برق کشور پرچم دار خدمت رسانی پایدار به مردم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز ضمن تبریک روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از تلاشگران این صنعت بویژه کارکنان و خانواده این نیروگاه، صنعت برق را پرچم دار و نماد خدمت رسانی مستمر و پایدار به مردم شریف ایران اسلامی دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

بی تردید نقش انرژی برق در جوامع، نقشی حیاتی و استراتژیک است بطوریکه بدون این انرژی اثرگذار، نمی‌توان شاهد روند روبه رشد توسعه، آبادانی و ارائه خدمات به مردم جهت تامین آسایش و رفاه آنان باشیم. صنعت برق ایران نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های کشورمان سرشار از دستاورد‌ها و افتخارات بی بدیلی است که در تاریخ پر افتخار میهن مان ماندگار و جاری خواهد ماند.

تلاش شبانه روزی تلاشگران این عرصه به منظور تامین برق مورد نیاز مردم در شرایط مختلف بویژه در فصل تابستان و ایام پیک مصرف برق جلوه‌ای از کوشش بی منت، ایثار و جهادی در راه خدا است و خرسندیم که خداوند منان این فرصت را به ما در نیروگاه رامین داده تا با خدمت رسانی مستمر و پایدار نقشی اثرگذار و ماندگار داشته باشیم.

سرزمین خوزستان همواره میعادگاه ایثارگران و مجاهدانی بوده که در راه کیان و اعتلای کشورمان نقش آفرینی کردند و بی شک دستاورد‌های این صنعت حیاتی نیز مرهون سرمایه‌های انسانی بویژه کارگران متعهد و تلاشگری است که همواره با تکیه بر لطف خداوند منان و در شرایط سخت و طاقت فرسا در مسیر اهداف و رسالت این صنعت تحول محور، گام برداشته تا خدمت رسان شایسته‌ای برای ملت شریف ایران اسلامی باشند.

اینجانب روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر (هفته بسیج کارگری) را به کلیه کارکنان صنعت برق کشورمان بویژه همکاران و خانواده بزرگ نیروگاه رامین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با تکیه بر الطاف بیکران الهی، رهنمون‌های مقام عظمای ولایت و تدابیر مدیران و مسئولان صنعت برق و با تقویت همدلی و همکاری همه تلاشگران نیروگاه بتوانیم در مسیر تحقق رسالت خود بویژه در ایام تابستان و پیک مصرف برق بیش از پیش موفق باشیم.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار