امام جمعه آبادان:

تنها راه پیشرفت آبادان حضور بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار است

امام جمعه آبادان گفت: برای پیشرفت آبادان نیازمند حضور بخش خصوصی به‌عنوان سرمایه‌گذار هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان دیروز با حضور در صحن شورای شهر آبادان، با اشاره به نقش اعضای شورای شهر و مسئولیتی که بر عهده دارند اظهار کرد: پذیرش مسئولیت خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی امری مهم و سنگین است.

او با بیان اینکه مسئولیت گرفتن به منزله رفاه نیست افزود: واقعا اگر کسی به دنبال رفاه است نباید مسئولیت بپذیرد چراکه باید بسیاری از برنامه‌های زندگی خود را تعطیل و وقت خود را وقف مردم کند.

امام جمعه آبادان هدف از تقبل مسئولیت مدیران را در جهت گره‌گشایی کار و رفع مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: کسی که می‌خواهد مسئولیتی را بپذیرد در واقع می‌خواهد زحمتی را برای گره‌گشایی از کار مردم قبول کند و در این ممکن است مورد اسیب، فشار و اتهام نیز قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌پور شورای شهر را محلی برای شور و مشورت مربوط به امور اجتماعی خواند و اضافه کرد: مردم در انتظار اقدامات عمرانی هستند و من از اعضای شورا می‌خواهم از تمام ظرفیت خود استفاده کنند تا منطقه ذوالفقاری و سایر مناطق کم‌برخوردار سامان یابد.

او همچنین از نمایندگان و منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا برای رفع مشکلات شهرستان نهایت تلاش خود را به کار گیرند و اذعان داشت: نمایندگان می‌توانند کمک بسیار خوبی به اعضای شورای شهر کنند.

امام جمعه آبادان عنوان کرد: من هم در کنار اعضای شورای شهر هستم تا با همه توان در سطح استان و در سطح ملی برای خدمت به مردم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

او با بیان اینکه معتقدم اگر قرار است آبادان آباد شود تنها راه آن حضور بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار است تاکید کرد: سرمایه‌گذار می‌تواند پارک‌های بزرگ ساحلی را احداث کند و در کنار آن خیابان‌های شهر نیز ساماندهی شود؛ این‌ها با مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.